Používáním tohoto webu souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů včetně použití technických cookies. Pokud chcete, můžete cookies zakázat v nastavení Vašeho prohlížeče. Více informací v dokumentech Zásady zpracování osobních údajů a Poučení a souhrnné informace o souborech cookies.
Sledujte nás na Facebooku
Zboží doručujeme na jakékoliv místo v Česku a na Slovensku. V Česku máte na výběr z 5 dopravců, na Slovensku ze 3 dopravců.
Dopravci pro Českou republiku jsou: Česká pošta, GLS, PPL, Zásilkovna.
Dopravci pro Slovenskou republiku jsou: GLS, PPL, Zásilkovna.
DOPRAVCE (ZPŮSOB DOPRAVY) | LOGO DOPRAVCE | DOPRAVNÉ včetně 21% DPH |
MÍSTO DORUČENÍ |
Česká pošta (balík do ruky) | 137 Kč | Vaše adresa | |
Česká pošta (balík na poštu) | 127 Kč | pobočka pošty | |
GLS - ČR | 135 Kč | Vaše adresa | |
PPL - ČR | 156 Kč | Vaše adresa | |
Zásilkovna ČR doručí přes DPD | 129 Kč | Vaše adresa | |
Zásilkovna ČR - osobní odběr | 94 Kč | vybrané výdejní místo |
DOPRAVCE (ZPŮSOB DOPRAVY) | LOGO DOPRAVCE | DOPRAVNÉ včetně 21% DPH |
MÍSTO DORUČENÍ |
GLS - Slovensko | 258 Kč | Vaše adresa | |
PPL - Slovensko | 230 Kč | Vaše adresa | |
Zásilkovna Slovensko doručí přes DPD | 190 Kč | Vaše adresa | |
Zásilkovna Slovensko - osobní odběr | 125 Kč | vybrané výdejní místo |
V nákupním košíku je možné zvolit ze tří typů platby za objednávku:
Všechny tři způsoby platby jsou možné u všech dopravců (u všech typů dopravy) v Česku i na Slovensku.
Platba na dobírku je zpoplatněna částkou 40 Kč s DPH (21 %). Důvodem je, že dopravci si za vybírání peněz určují zvláštní poplatky. Zbylé dva způsoby platby (tzn. platba z bankovního účtu a platba kartou) jsou zdarma.
V České republice se platí v korunách českých (Kč), na Slovensku v eurech (€). Ceny na eshopu jsou uvedeny v korunách, pro eura platí stálý kurz 1 € = 25 Kč. Přesnou částku k zaplacení v eurech naleznete po objednání na faktuře.
Doba dodání k Vám domů se liší podle toho, jestli je zboží na skladě. Je-li tomu tak (označeno zeleně „Skladem“), odesíláme ho první pracovní den po Vašem objednání.
Jakmile v košíku stisknete tlačítko potvrzující objednávku, objednávka se automaticky ukládá do systému. O přijetí objednávky Vás informujeme e-mailem. Následující pracovní den se informace odesílá dodavateli, který zboží obratem posílá do našeho expedičního skladu. O tom jste opět informování e-mailem. Celé to trvá zhruba dva pracovní dny. Následně se zboží zkontroluje, aby nic nechybělo, pečlivě se zabalí a zásilka se předá dopravci, kterého jste si zvolili. V závislosti na počtu našich objednávek toto trvá jeden až dva pracovní dny. O předání zásilky dopravci jste opět informování e-mailem. Dopravce zásilku doručí na adresu, kterou jste si zvolili. Doba doručení dopravcem závisí na Vaší volbě dopravce a na Vaší adrese (vzdálenosti od nás), zpravidla však netrvá déle než dva pracovní dny. Je-li zboží na skladě, je Vám doručeno zpravidla pět až sedm pracovních dní od objednání.
Při dopravě však mohou nastat komplikace, dodavatel omylem pošle zboží v jiné barvě nebo nesprávný počet kusů, zboží se cestou poškodí apod. V takovém případě se dodání může zpozdit, stává se to však velmi zřídka. Může se také stát, že dodavatel nemá potřebný počet kusů, zvlášť, pokud jste si objednali velký počet (naprosto ojediněle se může stát, že dodavatel již nemá ani jeden kus, a to i když je na eshopu zelený nápis „Skladem“).
Pokud zboží na skladě není, je v eshopu označeno oranžově „Není skladem“. V takovém případě se musí nejprve objednat, což nějaký čas potrvá, zpravidla však ne déle než dva týdny a zákazník je o tom informován e-mailem (včetně data, kdy má dojít k naskladnění, je-li datum známo). Zřídka se však stane, že naskladnění může trvat i déle než dva týdny, v takovém případě je o tom zákazník informován a má možnost – pokud chce – vyměnit objednané zboží za jiné nebo objednávku zrušit (pokud již zaplatil, budou mu vráceny peníze).